De Lijn online abonnementenverkoop

Welkom bij de online abonnementenverkoop van De Lijn

Via deze toepassing kunt u voor u en uw gezin veilig, makkelijk en snel een abonnement van De Lijn bestellen en betalen.

Deze dienst wordt aangeboden door de openbaarvervoermaatschappij De Lijn, Motstraat 20, 2800 Mechelen met ondernemingsnummer 0242.069.537.
U kunt De Lijn bereiken via het online vragenformulier of via het infonummer 070 220 200 (€0,30/min). 

 

Hebt u:

 

Opgelet! Zorg dat u steeds de laatste update van de eID-software hebt geïnstalleerd.De laatste versie van de eID-software kunt u hier downloaden.

 

Dan kunt u via onderstaande knop uw abonnement bestellen.

Hier vindt u de prijzen van onze abonnementen. Hebt u recht op gezinskorting of komt uw gemeente tussen als derdebetaler? Automatisch berekenen wij voor u de meest voordelige prijs.

Houd bij uw bestelling wel rekening met de volgende beperkingen:

 

  • U moet minstens 18 jaar zijn en uw eigen eID gebruiken. U kunt met uw eID wel een abonnement bestellen voor personen jonger dan 18 jaar die op uw attest van gezinssamenstelling staan.
  • De gezinskorting op de Buzzy Pazz wordt alleen verrekend wanneer u alle Buzzy Pazzen in een keer bestelt.
  • Voor gezinnen in co-ouderschap: raadpleeg onze Algemene Reisvoorwaarden (pdf - 754KB) voor een gedetailleerde reglementering over gezinskorting op de Buzzy Pazz (hoofdstuk 'Vervoersbewijzen', rubriek 'Niet-magnetische abonnementen', subrubriek 'Abonnementen tegen verminderd tarief' en subrubriek 'Verkoopkanalen').
  • Bent u WIGW+OMNIO of hebt u recht op een vervoersgarantie (VG)? Dan kunt u uw abonnement nog niet online bestellen.
  • Een abonnement dat geheel of gedeeltelijk door uw werkgever wordt terugbetaald, kunt u niet online bestellen.
  • De toepassing werkt met alle  internetbrowsers, op zowel PC als Mac. 

      

  Bestel nu

 

 

  

U hebt het recht om, binnen de 14 kalenderdagen vanaf de aankoopdatum van uw abonnement via De Lijn Online Abonnementen, uw aankoop te annuleren. U moet hiervoor geen reden opgeven en u ondervindt hierbij geen nadeel (verzakingsrecht).

U kunt uw aankoop niet annuleren als u ervoor gekozen hebt om uw abonnement te laten ingaan binnen de periode van 14 kalenderdagen vanaf uw aankoop.

U kunt uw aankoop op 2 manieren annuleren:


Als u uw verzakingsrecht uitoefent, verbindt u zich ertoe de verzendkosten van het abonnement, gemaakt door De Lijn, op u te nemen.

 

Om een abonnement te verkrijgen, kunt u uiteraard ook altijd terecht in onze Lijnwinkels. U kunt ook schriftelijk een abonnement aanvragen door een aanvraagformulier Buzzy Pazz (pdf - 163KB) of een aanvraagformulier Omnipas (pdf - 125KB) te downloaden en ingevuld op te sturen naar onze dienst Abonnementen.

Extra hulp nodig?

eID-toepassingen in uw buurt

Klik hier voor een overzicht van de eID-toepassingen in uw buurt.

Banner Fedict 100x200