Cookies on delijn.be
This website uses cookies and similar technologies to facilitate your browsing experience and improve the website.
Read more.
Show the menu

Frequently asked questions

What do I receive if I have purchased or activated an m-ticket?

If you’ve ordered an m-ticket or m-day pass, or if you’ve activated a ticket on your m-card10, you will receive a ticket from De Lijn with the following information:

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

  • the security code which we use to check the m-ticket;
  • the time limit after which the m-ticket is no longer valid;
  • the price.
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>
Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

The m-ticket’s period of validity starts as soon as it is issued: you can’t choose the starting time yourself.

<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>
Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

Note:If an m-ticket can’t be issued for technical reasons, you will receive an error message. This error message is not a valid ticket. You aren’t charged for an error message. At this point you can make another attempt to buy an m-ticket. If it still doesn’t work, buy a valid ticket by SMS, from the driver or through an advance sales channel.

<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

What this answer useful? -


m-ticketing (m-ticket, m-card10 & m-daypass)

Overview