Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Veelgestelde vragen

Ik ben mijn MOBIB-kaart verloren / Mijn MOBIB-kaart is defect. Wat nu?

Vraag een duplicaat aan:
  • Vul het aanvraagformulier voor een duplicaat volledig in. Vervolgens ontvang je een overschrijvingsformulier. Na betaling van de administratiekost verzenden we je duplicaat per post. 
  • In de Lijnwinkel krijg je na betaling van de administratieve kosten en ondertekening van een schriftelijke verklaring van diefstal of verlies onmiddellijk een duplicaat. Toon je identiteitskaart aan de loketbediende.
  • Vul het contactformulier van de dienst Abonnementen in. Je ontvangt een overschrijvingsformulier. Na betaling verzenden we jouw duplicaat per post. 
! Zolang je geen duplicaat hebt moet je voor elke verplaatsing een geldig vervoerbewijs hebben. Is dat niet het geval, dan riskeer je een boete. De Lijn betaalt deze kosten niet terug.

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

<Voeg tekst toe>
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

Abonnementen


Was dit antwoord nuttig? -

Overzicht