Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Veelgestelde vragen

Ik ben mijn MOBIB-kaart verloren / Mijn MOBIB-kaart is defect. Wat nu?

Ben je je kaart kwijt of werd ze gestolen? Laat het ons weten aan de hand van 'aanvraagformulier voor vervanging van een MOBIB-kaart'. Je kunt in dit geval ook terecht in één van onze Lijnwinkels voor een tijdelijk vervoerbewijs. 
Is jouw MOBIB-kaart defect, stuur deze dan terug met hetzelfde aanvraagformulier.  Ook in dit geval kan je in de Lijnwinkel een tijdelijk vervoerbewijs vragen. 

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

<Voeg tekst toe>
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

Omnipas 65+ en online jaarabonnementen op MOBIB


Was dit antwoord nuttig? -

Overzicht