Ticket: door een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om een sms-ticket te bestellen of een m-ticket te activeren.

We raden je aan om een ander vervoerbewijs te gebruiken. Laatste update: 24-06-2019 om 12:18

Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologie├źn om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Ik heb mijn MOBIB-kaart betaald, maar ik heb ze nog niet gekregen. Wat moet ik doen?

Zodra we je betaling ontvangen, sturen we je MOBIB-kaart op binnen 7 werkdagen. Je ontvangt de kaart met erop je abonnement op je officieel adres.

Heb je 2 weken na betaling nog geen MOBIB-kaart ontvangen? Neem dan contact op met de dienst Abonnementen.

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

<Voeg tekst toe>
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

Mijn MOBIB-kaart


Was dit antwoord nuttig? -

Overzicht