Voor de verlenging van mijn Omnipas 65+ op MOBIB ontving ik 2 overschrijvingsformulieren met hetzelfde bedrag. Wat moet ik doen?
Als u twee uitnodigingen ontving om uw Omnipas 65+ te verlengen, dan betaalt u enkel het laatst ontvangen overschrijvingsformulier met de meest recente postdatum.
Abonnementen
- Ik bestelde via de school een Campuspas/Studentenpas. Waarom ontving ik een Buzzy Pazz/Omnipas?
- Ik betaalde mijn Campuspas/Studentenpas via de school en ontving ook een overschrijvingsformulier van De Lijn. Wat moet ik doen?
- Ik ben 65+'er, maar niet gedomicilieerd in Vlaanderen. Kan ik een Omnipas 65+ kopen?
- Hoe kan ik controleren of mijn abonnement op mijn MOBIB-kaart staat na betaling?
- Ik ontving een overschrijvingsformulier voor de verlenging van mijn Omnipas65+ van 53 euro, maar heb recht op een verlaagd tarief. Wat moet ik doen?
- Ik ontving een verlengingsvoorstel (brief of mail) voor mijn abonnement, maar wil het laten ingaan op een andere datum. Wat moet ik doen?
- Ik ben mijn MOBIB-kaart verloren / Mijn MOBIB-kaart is defect. Wat nu?
- Krijg ik een terugbetaling wanneer ik mijn abonnement inlever?
- Waar moet ik mijn abonnement inleveren voor een terugbetaling?
- Hoe verleng ik mijn abonnement?
- Wat moet ik doen als ik mijn abonnement ben verloren of het werd gestolen?
- Hoe wijzig ik mijn abonnementsgegevens?
- Wat moet ik doen als mijn abonnement beschadigd is of als de gegevens op mijn abonnement onleesbaar zijn geworden?
- Hoe gebruik ik mijn MOBIB-kaart?
- Ik heb al een MOBIB-kaart van een andere maatschappij. Kan mijn abonnement van De Lijn op deze kaart worden toegevoegd?
- Ik heb mijn MOBIB-kaart betaald, maar ik heb ze nog niet gekregen. Wat moet ik doen?
- Waarom kost mijn MOBIB-kaart 5 euro?
- Ik heb het bedrag voor mijn abonnement overgeschreven. Wat nu?
- Wat moet ik doen als de MOBIB-scanner niet werkt?
- Waarom stapt De Lijn over op MOBIB? Wat zijn de voordelen?
- Ik heb nog een DINA-abonnement. Kan ik dit nog verlengen?
- Er staat geen einddatum op mijn MOBIB-kaart. Hoe weet ik tot wanneer de kaart geldig is?
- Moet ik een pasfoto voor op mijn MOBIB-kaart doorsturen?
- Ik wil geen MOBIB-kaart aankopen. Wat doe ik?
- Hoeveel kost een duplicaat?
- Hoe vraag ik een duplicaat aan?
- Heb ik recht op een gratis abonnement of een abonnement tegen verminderd tarief?
- Ik heb de gezinskorting op de Buzzy Pazz niet gekregen. Wat moet ik doen?
- Word ik terugbetaald als ik mijn Omnipas 65+ inlever?
- Wat moet ik doen om gezinskorting te krijgen?
- Ik heb mijn abonnement betaald, maar nog niet ontvangen. Wat moet ik doen?
- Ik heb recht op een korting, maar deze is niet verwerkt in het verlengingsvoorstel (via mail of brief). Wat nu?
- Hoe koop ik een abonnement?
- Ik ontving een verlengingsvoorstel via mail, maar verkies communicatie over mijn abonnement via papieren brief.
- Mijn Omnipas 65+ loopt ten einde en ik ontving geen voorstel tot verlenging. Wat moet ik doen?
- Ik ontving een verlengingsvoorstel via mail. Kan ik erop vertrouwen dat deze mail van De Lijn afkomstig is?
- Ik kreeg een brief om mijn Omnipas 65+ op MOBIB te verlengen, maar verloor de brief. Hoe verleng ik mijn abonnement?