Ticket: door een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om een sms-ticket te bestellen of een m-ticket te activeren.

We raden je aan om een ander vervoerbewijs te gebruiken. Laatste update: 24-06-2019 om 12:18

Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Hoe gebruik ik mijn MOBIB-kaart?

  1. Scan bij elke op- en overstap: houd je kaart voor de blauwe cirkel onderaan de scanner.
  2. Zodra de MOBIB-scanner je kaart herkent, verschijnt er een vinkje op het scherm. Je abonnement is nu gevalideerd. Je mag dan pas doorlopen. Bij het afstappen moet je niet opnieuw scannen.

Let op:  Verschijnt er een rood kruis? Raadpleeg eerst de geldigheidsduur van je abonnement aan de MOBIB-scanner via de blauwe Info-toets of probeer een andere MOBIB-scanner.

Is je abonnement nog geldig? Dan is je MOBIB-kaart misschien defect. Wat moet ik doen als mijn MOBIB-kaart kapot is?

Een geldig vervoerbewijs is verplicht. Als je kaart niet valideert, moet je dus een ander vervoerbewijs te kopen. Als je abonnement nog geldig is, kan je dit bij onze klantendienst aangeven en een terugbetaling vragen van je gekochte vervoerbewijzen.

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

<Voeg tekst toe>
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

Mijn MOBIB-kaart


Was dit antwoord nuttig? -

Overzicht