Hinder nationale actiedag

Door de nationale actiedag is er vandaag hinder op onze dienstverlening in heel Vlaanderen. Lees meer Laatste update: 14-12-2018 om 19:52

Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Veelgestelde vragen

Ik heb nog een DINA-abonnement. Kan ik dit nog verlengen?

Je kan geen nieuwe aanvraag meer doen voor een DINA-abonnement. Sinds 1 maart 2016 werd DINA stopgezet. 

Heb je nog een geldig DINA-abonnement? Dan kan je dat uiteraard blijven gebruiken tot de vervaldatum.

Als je een geldig DINA-abonnement (eerste jaar) hebt, kan je wel een verlenging voor het tweede jaar aanvragen:

  • In dat geval krijg je ongeveer een maand voor het verlopen van je DINA-abonnement een voorstel tot verlenging met overschrijving. Je krijgt 50% korting op de normale prijs.
  • Kreeg je geen verlengingsvoorstel? Contacteer de dienst Abonnementen.
  • Betaal ten laatste 10 dagen voor het verlopen van je DINA-abonnement. Vervolgens ontvang je een nieuw jaarabonnement dat meteen aansluit op je eerste abonnement. Of ga met de uitnodiging tot verlenging naar de Lijnwinkel, betaal het abonnement en neem het meteen mee.

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

<Voeg tekst toe>
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

Abonnementen


Was dit antwoord nuttig? -

Overzicht