Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Veelgestelde vragen

Hoe verleng ik mijn abonnement?

Je abonnement verlengen kan op twee manieren:

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

Automatisch verlengen via overschrijving

  • Een maand voor je abonnement afloopt krijg je een brief met verlengingsvoorstel en overschrijvingsformulier. Heb je een maandabonnement? Dan krijg je het verlengingsvoorstel uiterlijk twee weken voor de vervaldatum van je abonnement.
  • Je ontvangt je nieuwe abonnement binnen de zeven dagen na betaling. Als je een MOBIB kaart hebt, wordt je abonnement automatisch opgeladen op deze kaart.
  • Wil je de begindatum of de looptijd van je abonnement wijzigen? Neem dan contact op met de dienst Abonnementen vóór je betaalt.
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>
Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

Verlengen in de Lijnwinkel

Op vertoon van je identiteitskaart, een kopie ervan of je abonnement kan je je abonnement ook verlengen in een Lijnwinkel. Hou er rekening mee dat er aan het einde van de zomervakantie lange wachtrijen kunnen zijn.

Het abonnement van je kinderen of iemand anders verlengen? Neem de identiteitskaart van de abonnee mee!

<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>
Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

<Voeg tekst toe>
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

Abonnementen


Was dit antwoord nuttig? -

Overzicht