Ticket: door een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om een sms-ticket te bestellen of een m-ticket te activeren.

We raden je aan om een ander vervoerbewijs te gebruiken. Laatste update: 24-06-2019 om 12:18

Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologie├źn om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Wat als ik een verplaatsing wil maken op een 'Meer Mobiele Lijn' en het rolstoelplatform is al bezet?

Een verplaatsing met de rolstoel kan alleen als je je rolstoel veilig kan plaatsen op het rolstoelplatform. Is het rolstoelplatform bezet, dan kan je niet mee met deze rit.

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

<Voeg tekst toe>
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

Toegankelijk vervoer


Was dit antwoord nuttig? -

Overzicht