Hoe koop ik een m-card10?
- Installeer de app van De Lijn op je smartphone (naar de stores: iPhone of Android)
- Tap onderaan het startscherm op ‘koop ticket’
- Tap onder m-card10 op ‘koop nu’
- Aanvaard de algemene voorwaarden
- Geef het telefoonnummer van je toestel in
- Betaal
- Je m-card10 verschijnt nu op je smartphone
m-card10
- Hoe betaal ik mijn rit met mijn m-card10?
- Hoe lang is een m-card10 geldig?
- Wat moet ik doen als ik de foutmelding 'Gsm-nummer en toestel gekend' krijg?
- Wat moet ik doen als de geldigheid (60min.) van mijn geactiveerde ticket is verlopen?
- Hoeveel m-cards10 kan ik ineens bestellen?
- Welke gegevens worden opgeslagen als ik een m-card10 koop?
- Wat is een m-card10?
- Wat krijg ik als ik een ticket heb geactiveerd?
- Kan ik tickets voor meerdere personen op mijn m-card10 activeren?
- Wat gebeurt er als ik de app opnieuw moet installeren? Ben ik mijn m-card10 dan kwijt?
- Wat gebeurt er als ik een geldig ticket heb, maar bij controle de batterij van mijn smartphone leeg is?
- Ik heb een m-card10 besteld via mijn tablet. Kan ik mijn tickets dan activeren op mijn smartphone?
- Kan ik een m-card10 kopen met een buitenlands gsm-nummer?
- Welke persoonlijke gegevens moet ik delen om een m-card10 te kopen?
- Wat als er een storing is in het netwerk of als ik geen bereik heb?
- Wat als ik een nieuw toestel koop? Ben ik mijn m-card10 dan kwijt?
- Kan ik een betaalbewijs van mijn m-card10 krijgen voor mijn werkgever?
- Hoe kan ik mijn m-card10 betalen?