Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Veelgestelde vragen

Ik ontving 2 brieven met een overschrijvingsformulier. Wat moet ik nu doen?

Door een technische fout ontvingen sommige klanten met een gratis PMH-abonnement twee brieven. Afhankelijk van jouw situatie kan je volgende stappen ondernemen:

  1. Je ontving twee brieven met verschillende datums, en hebt nog niet betaald.
    Betaal je MOBIB-kaart met het overschrijvingsformulier van de meest recente brief. Betaal je online, gebruik dan de gestructureerde mededeling van de recentste brief. 
  2. Je ontving twee brieven met dezelfde datum, en hebt nog niet betaald.
    Betaal je MOBIB-kaart met het overschrijvingsformulier waarvan de gestructureerde mededeling het hoogste getal is. Als je in de gestructureerde mededeling de ‘+’ en ‘/’ weglaat, krijg je een getal. Betaal alleen met het overschijvingsformulier met de hoogte gestructureerde mededeling.
  3. Je ontving twee brieven (dezelfde of verschillende data), en hebt al 5 euro betaald.
    Contacteer onze dienst abonnementen. Dat kan via mail (abonnementen@delijn.be) of telefonisch bij De LijnInfo op het nummer 070 220 200 (0,30 euro/minuut). Geef zeker volgende gegevens mee:
    • je naam, adres en rijksregisternummer
    • het rekeningnummer waarmee je de betaling hebt gedaan
    • eventueel de datum waarop je betaalde en de gestructureerde mededeling die je hebt gebruikt

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

<Voeg tekst toe>
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

Abonnement voor personen met een handicap


Was dit antwoord nuttig? -

Overzicht