Ticket: door een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om een sms-ticket te bestellen of een m-ticket te activeren.

We raden je aan om een ander vervoerbewijs te gebruiken. Laatste update: 24-06-2019 om 12:18

Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologie├źn om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Wat moet ik doen als ik al een MOBIB-kaart heb van een andere vervoermaatschappij?

Heb je al een MOBIB-kaart van de NMBS, TEC of MIVB?
Ga er dan mee naar een Lijnwinkel. We voegen je De Lijn-abonnement toe aan je kaart. Nadien kan je je abonnement via onze website verlengen.

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

<Voeg tekst toe>
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

Abonnement kopen


Was dit antwoord nuttig? -

Overzicht