Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Veelgestelde vragen

Wat krijg ik als ik een m-vervoerbewijs heb gekocht of geactiveerd?

Als je een m-ticket of m-daypass hebt besteld, of als je een ticket op je m-card10 hebt geactiveerd, krijg je een vervoerbewijs van De Lijn met de volgende informatie: 

  1. de veiligheidscode waarmee we het m-ticket kunnen controleren
  2. tot wanneer is het m-ticket geldig (de tijdslimiet)
  3. de prijs

De geldigheid van het m-ticket begint meteen na de aflevering ervan, je kan het startmoment niet zelf kiezen. 

Als om technische redenen geen m-ticket kan worden bezorgd, krijg je een foutmelding. Deze foutmelding is geen geldig vervoerbewijs. Een foutmelding moet je niet betalen.

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

<Voeg tekst toe>
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

m-vervoerbewijzen (m-ticket, m-card10 & m-daypass)


Was dit antwoord nuttig? -

Overzicht