Hinder nationale actiedag

Door de nationale actiedag is er vandaag hinder op onze dienstverlening in heel Vlaanderen. Lees meer Laatste update: 14-12-2018 om 19:52

Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er als ik onvoldoende krediet heb om een m-ticket te kopen?

  • De leverancier van je m-ticket zal bij je aanvraag steeds nagaan of je voldoende krediet(-waardigheid) hebt, alvorens het m-ticket in je m-ticketing app wordt afgeleverd. Indien je krediet(-waardigheid) ontoereikend is, ontvang je een boodschap van de leverancier van je m-ticket dat je (tijdelijk) geen m-tickets meer kunt bestellen. 
  • De Lijn kan niet nakijken of je voldoende krediet hebt. Voor vragen daarover kun je aankloppen bij de leverancier van je m-ticket.

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

<Voeg tekst toe>
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

m-vervoerbewijzen (m-ticket, m-card10 & m-daypass)


Was dit antwoord nuttig? -

Overzicht