Hinder nationale actiedag

Door de nationale actiedag is er vandaag hinder op onze dienstverlening in heel Vlaanderen. Lees meer Laatste update: 14-12-2018 om 19:52

Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als ik de foutmelding 'Gsm-nummer en toestel gekend' krijg?

Contacteer onze klantendienst. Geef in het contactformulier aan welke foutboodschap je krijgt, en vermeld meteen je telefoonnummer.

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

<Voeg tekst toe>
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

m-vervoerbewijzen (m-ticket, m-card10 & m-daypass)


Was dit antwoord nuttig? -

Overzicht