Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologie├źn om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Wat als ik een nieuw toestel koop? Ben ik mijn m-vervoerbewijs dan kwijt?

Als je een nieuwe smartphone koopt, ben je je vervoerbewijs niet kwijt. Je moet wel het gsm-nummer laten resetten zodat het niet meer aan je oude toestel-id gekoppeld is. Contacteer ons daarvoor via het contactformulier. Geef in je bericht meteen je oude gsm-nummer mee.

Zodra onze klantendienst je laat weten dat de reset gebeurd is, kan je je m-vervoerbewijs weer ophalen: 

  • Heb je je oude telefoonnummer behouden, dan volstaat het de app te installeren en een nieuwe m-ticket, m-card10 of m-daypass aan te kopen. Zodra je je gsm-nummer ingeeft en bevestigt, zal de het vervoerbewijs met de resterende ritten opnieuw verschijnen in de app.
  • Heb je een nieuw telefoonnummer? Installeer de app dan op je nieuwe toestel en geef je oude gsm-nummer in. Daarna zullen de m-vervoerbewijzen met de resterende ritten terug verschijnen in de app (zonder dat je hiervoor moet betalen). Eens de ritten van je m-card10 of je m-tickets of m-daypass zijn opgebruikt, en je een nieuw vervoerbewijs wil kopen, geef je het nieuwe gsm-nummer in.

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

<Voeg tekst toe>
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

m-vervoerbewijzen (m-ticket, m-card10 & m-daypass)


Was dit antwoord nuttig? -

Overzicht