Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Veelgestelde vragen

Wat als ik een nieuw toestel koop? Ben ik mijn m-vervoerbewijs dan kwijt?

Als je een nieuwe smartphone koopt, ben je je vervoerbewijs niet kwijt. Je moet wel het gsm-nummer laten resetten zodat het niet meer aan je oude toestel-id gekoppeld is. Contacteer ons daarvoor via het contactformulier. Geef in je bericht meteen je oude gsm-nummer mee.

Zodra onze klantendienst je laat weten dat de reset gebeurd is, kan je je m-vervoerbewijs weer ophalen: 

  • Heb je je oude telefoonnummer behouden, dan volstaat het de app te installeren en een nieuwe m-ticket, m-card10 of m-daypass aan te kopen. Zodra je je gsm-nummer ingeeft en bevestigt, zal de het vervoerbewijs met de resterende ritten opnieuw verschijnen in de app.
  • Heb je een nieuw telefoonnummer? Installeer de app dan op je nieuwe toestel en geef je oude gsm-nummer in. Daarna zullen de m-vervoerbewijzen met de resterende ritten terug verschijnen in de app (zonder dat je hiervoor moet betalen). Eens de ritten van je m-card10 of je m-tickets of m-daypass zijn opgebruikt, en je een nieuw vervoerbewijs wil kopen, geef je het nieuwe gsm-nummer in.

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

<Voeg tekst toe>
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

m-vervoerbewijzen (m-ticket, m-card10 & m-daypass)


Was dit antwoord nuttig? -

Overzicht