Hinder nationale actiedag

Door de nationale actiedag is er vandaag hinder op onze dienstverlening in heel Vlaanderen. Lees meer Laatste update: 14-12-2018 om 19:52

Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Veelgestelde vragen

Ik heb een klacht. Welke gegevens heeft De Lijn over mij, en waarvoor worden die gegevens gebruikt?

Voor onze klachtenafhandeling zijn we gebonden aan de richtlijnen die de Vlaamse overheid heeft vastgelegd in het Klachtendecreet van 1 juni 2001. Daarin staat o.a. dat anonieme klachten niet zijn toegestaan. Alleen als je je identiteit bekend maakt, zal er gevolg worden gegeven aan je klacht.

Daarom moet je bij meldingen via ons contactformulier minstens je naam, voornaam en adres invullen.

Aanvullend kun je nog andere persoonsgegevens delen:

  • Dankzij je telefoonnummer kunnen we je sneller contacteren als er nog aanvullingen nodig zijn in je dossier.
  • Geef je je e-mailadres door, dan kunnen we je klacht of vraag sneller beantwoorden.
  • We kunnen je makkelijker identificeren in onze systemen op basis van je geboortedatum.

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

<Voeg tekst toe>
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

GDPR


Was dit antwoord nuttig? -

Overzicht