Ticket: door een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om een sms-ticket te bestellen of een m-ticket te activeren.

We raden je aan om een ander vervoerbewijs te gebruiken. Laatste update: 24-06-2019 om 12:18

Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Ik wil dat De Lijn al mijn gegevens schrapt uit haar klantenbestand. Kan dat?

Als je een abonnement bij De Lijn hebt, kan dit niet: zo lang je abonnee bent, kunnen we je niet wissen uit ons klantenbestand. 

Heb je geen abonnement, dan kan je wel je gegevens laten schrappen. Neem hiervoor contact op via het contactformulier.

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

<Voeg tekst toe>
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

GDPR


Was dit antwoord nuttig? -

Overzicht