Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Veelgestelde vragen

De geldigheidsduur van mijn MOBIB-kaart is vervallen. Wat moet ik doen?

Je kan de vervallen MOBIB-kaart nog gebruiken tot aan de volgende vernieuwing van je abonnement. 
Bij het volgende verlengingsvoorstel voor een abonnement betaal je opnieuw 5 euro administratie kosten voor de nieuwe MOBIB-kaart.
Let wel op! Je kan geen nieuwe producten op een vervallen kaart zetten. Vraag in dit geval hier een nieuwe MOBIB-kaart aan. Kies op het formulier voor de optie ‘Andere vraag of melding over je abonnement’ en vul je aanvraag in. Zo kunnen de nog lopende contracten van de vervallen MOBIB-kaart worden overgezet.

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

<Voeg tekst toe>
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

Abonnementen


Was dit antwoord nuttig? -

Overzicht