Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als ik mij niet kan aanmelden bij mijn De Lijn-account via Facebook of Google?

Facebook- of Google-account samenvoegen met je De Lijn-account

Heb je geprobeerd om je aan te melden bij De Lijn via je Facebook- of Google-account, maar kreeg je de melding ‘bestaand account gevonden’?

Gebruik dan je e-mailadres en wachtwoord van De Lijn om je Facebook – of Google-account te koppelen aan dat van De Lijn. Als je dit hebt gedaan, kan je voortaan altijd via Google of Facebook aanmelden. 

Wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten?’ Je ontvang een e-mail met een link om je wachtwoord te resetten.


Mobiel aanmelden via Facebook bij iOS

Probeer je je aan te melden bij De Lijn via Facebook op je iPhone? Als je nog niet bent aangemeld op Facebook met je iPhone, meld je eerst aan met je e-mailadres en Facebookwachtwoord. Nadien ben je automatisch aangemeld bij De Lijn

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

<Voeg tekst toe>
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

Apps en mobiele website


Was dit antwoord nuttig? -

Overzicht