Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als ik mijn abonnement heb betaald, maar mijn MOBIB-kaart niet werkt?

Heb je betaald via overschrijving?

Na ontvangst van je betaling, staat je abonnement binnen 7 werkdagen op je MOBIB-kaart.

Let op: In afwachting van je nieuwe abonnement, moet je voor elke verplaatsing een geldig vervoerbewijs hebben. Zoniet riskeer je een boete . Koop dit via sms, via de app of bij de chauffeur. 

 

Heb je je abonnement gekocht of verlengd via een e-mail van De Lijn? 

Ontving je een e-mail van ons met betaalinstructies? Als je via de link in de e-mail betaalde, laden we je abonnement de volgende werkdag om 10 uur op op je MOBIB-kaart.

Heb je je abonnement gekocht of verlengd via de website?

Kocht je je abonnement via de website, dan kan je er vanaf de volgende dag om 10 uur mee reizen.

Werkt je MOBIB-kaart nog steeds niet? 

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

<Voeg tekst toe>
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

Hulp na verkoop


Was dit antwoord nuttig? -

Overzicht