Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Veelgestelde vragen

Mijn abonnement is gestolen of ik ben het verloren. Kan ik online een duplicaat aanvragen?

Dat kan. Om je duplicaat online aan te vragen, vul je het aanvraagformulier voor een duplicaat volledig in. Vervolgens ontvang je een overschrijvingsformulier. Na betaling van de administratieve kost verzenden we je duplicaat per post.

! Zolang je geen duplicaat hebt moet je voor elke verplaatsing een geldig vervoerbewijs hebben. Is dat niet het geval, dan riskeer je een boete. De Lijn betaalt deze kosten niet terug.

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

<Voeg tekst toe>
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

Online Abonnementen


Was dit antwoord nuttig? -

Overzicht