Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Veelgestelde vragen

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

  • Je gaat naar een Lijnwinkel en levert je abonnement in of je stuurt je abonnement per post naar de dienst Abonnementen.
  • Je hebt het recht om binnen de 14 kalenderdagen de aankoop te annuleren. We baseren ons hiervoor op de datum van inlevering bij de Lijnwinkel of de poststempel.
  • Je moet geen reden opgeven en je ondervindt hierbij geen nadeel (verzakingsrecht). Als je het verzakingsrecht uitoefent, verbind je je er wel toe de verzendkosten van het abonnement te betalen.
  • Je kunt de aankoop niet annuleren als het abonnement ingaat binnen de 14 kalenderdagen na aankoop.
  • Heb je een MOBIB-kaart? Dan wordt de administratiekost van 5 euro niet terugbetaald. De kaart blijft wel geldig zodat je er op een later tijdstip een abonnement of een ander vervoerbewijs kunt opladen.

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

<Voeg tekst toe>
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

Online Abonnementen


Was dit antwoord nuttig? -

Overzicht