Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Veelgestelde vragen

Ik heb de gezinskorting op de Buzzy Pazz niet gekregen. Wat moet ik doen?

Gezinskorting wordt automatisch verrekend als je alle abonnementen op hetzelfde moment online koopt én je kinderen op jouw adres gedomicilieerd zijn.
Als niet al je kinderen bij jou gedomicilieerd zijn en online da abonnementen wil aankopen, kan de korting niet automatisch verrekend worden. In dat geval moet je de abonnementen bestellen via de dienst Abonnementen of één van onze Lijnwinkels.

Bezorg hen in geval van co-ouderschap een geboorteakte, adoptiebewijs of bewijs van erkenning van je kinderen die niet bij jou gedomicilieerd zijn (document opgesteld in het Nederlands), alsook je eigen rijksregisternummer.
Vervolgens ontvang je een overschrijving per brief of mail. Na betaling worden de abonnementen verstuurd of opgeladen op de reeds bestaande MOBIB-kaart.

Hou er rekening mee dat de korting alleen geldt voor kinderen tussen 12 en 24 jaar én dat de abonnementen dezelfde startdatum en geldigheidsperiode moeten hebben.

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

<Voeg tekst toe>
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

Abonnementen


Was dit antwoord nuttig? -

Overzicht