Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Veelgestelde vragen

Hoe vraag ik een duplicaat aan?

  • Vul het aanvraagformulier voor een duplicaat volledig in. Vervolgens ontvang je een overschrijvingsformulier. Na betaling verzenden we je duplicaat per post.
  • Vraag een duplicaat aan in een van onze Lijnwinkels. Toon je identiteitskaart aan de loketbediende. Na betaling van de administratieve kosten en ondertekening van een schriftelijke verklaring van diefstal of verlies krijg je meteen een 14-dagenpas mee. Je nieuwe MOBIB-kaart wordt vervolgens aangemaakt en verzonden per post. Je oude MOBIB-kaart wordt gedeactiveerd om misbruik te voorkomen.
  • Vul het contactformulier van de dienst Abonnementen in. Je ontvangt een overschrijvingsformulier. Na betaling verzenden we jouw duplicaat per post.
  • Stuur het ingevuld aanvraagformulier voor een duplicaat op naar de dienst Abonnementen, Slijkensesteenweg 11 - 8400 Oostende. Na ontvangst van jouw betaling verzenden we je duplicaat per post.

! Zolang je geen duplicaat hebt moet je voor elke verplaatsing een geldig vervoerbewijs hebben. Is dat niet het geval, dan riskeer je een boete. De Lijn betaalt deze kosten niet terug.

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

<Voeg tekst toe>
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

Abonnementen


Was dit antwoord nuttig? -

Overzicht