Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als ik mijn abonnement ben verloren of het werd gestolen?

Vraag een duplicaat aan. Dit kan op volgende manieren:

  • Vul het contactformulier van de dienst Abonnementen in. Vervolgens ontvang je een overschrijvingsformulier. Na ontvangst van jouw betaling verzenden we je duplicaat per post.
  • In de Lijnwinkel krijg je na betaling van de administratieve kosten en ondertekening van een schriftelijke verklaring van diefstal of verlies onmiddellijk een duplicaat.
  • Stuur een schriftelijke verklaring met vermelding van naam, adres, geboortedatum, soort abonnement en de reden van aanvraag van het duplicaat of het aanvraagformulier voor een duplicaat op naar de dienst Abonnementen, Slijkensesteenweg 11 - 8400 Oostende. Je ontvangt dan een overschrijving. Na ontvangst van jouw betaling, verzenden we je duplicaat per post.

Zolang je geen duplicaat hebt, moet je voor elke verplaatsing een geldig vervoerbewijs hebben. Is dat niet het geval, dan riskeer je een boete. De Lijn betaalt deze kosten niet terug.

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

<Voeg tekst toe>
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

Abonnementen


Was dit antwoord nuttig? -

Overzicht