Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als ik mijn abonnement ben verloren of het werd gestolen?

Vraag een duplicaat aan. Dit kan op volgende manieren:
  • Vul het aanvraagformulier voor een duplicaat volledig in. Vervolgens ontvang je een overschrijvingsformulier. Na betaling verzenden we je duplicaat per post.
  • In de Lijnwinkel krijg je na betaling van de administratieve kosten en ondertekening van een schriftelijke verklaring van diefstal of verlies onmiddellijk een duplicaat.
  • Stuur een schriftelijke verklaring met vermelding van naam, adres, geboortedatum, soort abonnement en de reden van aanvraag van het duplicaat naar de dienst Abonnementen. Of druk het aanvraagformulier voor een duplicaat af en stuur het op. Je ontvangt dan een overschrijving. Na ontvangst van jouw betaling, stuurt de dienst Abonnementen het duplicaat op.

Zolang je geen duplicaat hebt moet je voor elke verplaatsing een geldig vervoerbewijs hebben. Is dat niet het geval, dan riskeer je een boete. De Lijn betaalt deze kosten niet terug.

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

<Voeg tekst toe>
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

Abonnementen


Was dit antwoord nuttig? -

Overzicht