Wat moet ik doen als ik nog een betalend abonnement heb?
U levert het abonnement in bij de dienst Abonnementen. De resterende waarde wordt terugbetaald volgens de algemeen geldende reglementering. Een VG-netabonnement wordt niet terugbetaald.
Abonnement voor personen met een handicap
- Ik reis met een rolstoel. Moet ik reserveren?
- Ik reis met een rolstoel. Moet de chauffeur mij helpen met op- en afstappen?
- In mijn omgeving kregen rechthebbenden op een gratis PMH-abonnement een uitnodiging om over te stappen op MOBIB. Waarom kreeg ik nog geen brief?
- Zijn er speciale tarieven voor personen met een handicap?
- Wat zijn de voorwaarden voor een rolstoeltoegankelijke verplaatsing?
- Ik ontving 2 brieven met een overschrijvingsformulier. Wat moet ik nu doen?
- Wat zijn de toekenningsvoorwaarden voor een Kaart voor Begeleider?
- Ik ontving een MOBIB-kaart, maar hierop staat een verkeerde geboortedatum. Wat nu?
- Ik heb een nationale verminderingskaart voor het openbaar vervoer. Moet ik ook overstappen op een MOBIB-kaart?
- Moet ik mijn MOBIB-kaart scannen?
- Ik heb een gratis abonnement voor personen met een handicap gekregen maar wens hier geen gebruik van te maken. Wat moet ik doen?
- Wat moet ik doen als er geen abonnement bij de brief van de Lijn bijgevoegd was?
- Wat moet ik doen als ik 2 brieven heb gekregen met telkens een abonnement erbij?
- Wat moet ik doen als ik het gratis netabonnement voor personen met een handicap niet heb ontvangen?
- Waar is het gratis abonnement voor personen met een handicap geldig?
- Wat moet ik doen als ik mijn abonnement ben verloren, het werd gestolen, beschadigd of vernietigd?
- Hebben andere personen met een handicap ook recht op voordelen bij De Lijn?
- Wat moet er gebeuren met het abonnement als de abonnee is overleden?
- Wat moet ik doen als ik verhuis of mijn adresgegevens niet correct zijn op de kaart?
- Wat moet ik doen om een gratis netabonnement voor personen met een handicap te krijgen?
- Wat moet ik doen als mijn geboortedatum en/of naam niet correct vermeld staat op mijn abonnement voor personen met een handicap?
- Welke personen met een handicap hebben recht op gratis vervoer bij De Lijn?
- Geldt het gratis abonnement voor personen met een handicap ook voor begeleiders of voor de wettelijke vertegenwoordiger of de voogd van de persoon met een handicap?
- Wat is een Kaart voor Begeleider?
- Hoe weet ik of mijn verplaatsing mogelijk is op de Meer Mobiele Lijnen?