Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als ik het gratis netabonnement voor personen met een handicap niet heb ontvangen?

Neem contact op met de dienst Abonnementen of ga langs in de Lijnwinkel. Zij controleren of uw gegevens werden doorgegeven. 

Als De Lijn uw gegevens heeft ontvangen is er iets misgegaan bij de aflevering van het abonnement. Wij sturen u gratis een nieuw abonnement. U krijgt in de Lijnwinkel een voorlopig vervoerbewijs mee.
Als wij uw gegevens niet hebben ontvangen, moet u contact opnemen met de instelling die de handicap heeft erkend (de FOD SZ of het VAPH).

Vóór de vervaldatum van uw abonnement, krijgt u een nieuw exemplaar opgestuurd. Indien u dit nieuw abonnement niet heeft ontvangen, contacteer dan tijdig de Dienst Abonnementen. Drie maanden na de vervaldatum beschouwen wij het abonnement als verloren en dient u een administratiekost van 10 euro te betalen. 

Opgelet: de huidige netabonnementen voor personen met een handicap zijn geldig tot herroeping en hebben dus geen vervaldatum meer. 

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

<Voeg tekst toe>
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

Abonnement voor personen met een handicap


Was dit antwoord nuttig? -

Overzicht