Ticket: door een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om een sms-ticket te bestellen of een m-ticket te activeren.

We raden je aan om een ander vervoerbewijs te gebruiken. Laatste update: 24-06-2019 om 12:18

Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologie├źn om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Wat moet ik doen als ik 2 brieven heb gekregen met telkens een abonnement erbij?

Contacteer de dienst Abonnementen. Zij kijken na welk kaartnummer geregistreerd staat in het klantenbestand, en dus geldig is. Het andere moet u terugsturen naar De Lijn.

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

<Voeg tekst toe>
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

Abonnement voor personen met een handicap


Was dit antwoord nuttig? -

Overzicht