Mijn abonnement loopt ten einde, maar ik ontving nog geen voorstel tot verlenging. Wat moet ik doen?
Je abonnement verlengen kan je makkelijk zelf. Je hoeft niet te wachten op een verlengingsvoorstel.
Abonnement verlengen
- Kan ik mijn abonnement online via de website verlengen als ik een MOBIB-kaart heb?
- Wat doe ik als ik recht heb op een korting, maar deze niet verwerkt is in het verlengingsvoorstel (via mail of brief)?
- Wat doe ik als ik 2 overschrijvingsformulieren ontving voor de verlenging van mijn abonnement?
- Hoe verleng ik mijn abonnement?
- Wat doe ik als ik recht heb op een verlaagd tarief en mijn Omnipas 65+ wil vernieuwen?
- Wat doe ik als ik liever mijn verlengingsvoorstellen via papieren brieven krijg?
- Kan ik mijn abonnement op een andere datum laten ingaan dan de datum vermeld op jullie voorstel?
- Kan ik erop vertrouwen dat verlengingsvoorstellen via mail van De Lijn komen?
- Wat moet ik doen als ik de brief om mijn abonnement mee te verlengen verloor?