Hoe kan ik controleren of mijn abonnement op mijn MOBIB-kaart staat na betaling?
Scan je MOBIB-kaart aan een scanner op de bus of tram. Enkel je huidige en toekomstige abonnementen worden getoond.
Mijn MOBIB-kaart
- Hoe gebruik ik mijn MOBIB-kaart?
- Wat moet ik doen als mijn MOBIB-kaart niet scant?
- Kan mijn abonnement van De Lijn toegevoegd worden op mijn MOBIB-kaart van een andere maatschappij?
- Ik heb mijn MOBIB-kaart betaald, maar ik heb ze nog niet gekregen. Wat moet ik doen?
- Waarom kan je vervoerbewijzen voor occasionele reizigers niet op een MOBIB-kaart laden?
- Waarom kost mijn MOBIB-kaart 5 euro?
- De geldigheidsduur van mijn MOBIB-kaart is vervallen. Wat moet ik doen?
- Wat moet ik doen als de MOBIB-scanner in de bus of tram niet werkt?
- Wat betekent de datum op mijn MOBIB-kaart?
- Kan ik de foto kiezen voor op mijn MOBIB-kaart?
- Wat doe ik als ik geen MOBIB-kaart wil aankopen?
- Wat moet ik doen als mijn MOBIB-kaart kapot is?
- Moet ik mijn MOBIB-kaart scannen?
- Hoeveel kost een nieuwe MOBIB-kaart?
- Hoe vraag ik een duplicaat aan?
- Wat moet ik doen als mijn MOBIB-kaart verloren of gestolen is?
- Wat doe ik als mijn MOBIB-kaart beschadigd is