Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Hoe kan ik controleren of mijn abonnement op mijn MOBIB-kaart staat na betaling?

Scan je MOBIB-kaart aan een scanner op de bus of tram. Enkel je huidige en toekomstige abonnementen worden getoond. 

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

  • Druk op de blauwe 'Info'-toets van de MOBIB-scanner.
  • Houd je MOBIB-kaart voor de blauwe cirkel op de MOBIB-scanner.
  • Het geldige abonnement met vermelding van de einddatum verschijnt op het scherm.
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>
Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

Betaald via de website? Dan staat je abonnement al de volgende dag om 10 uur op je kaart.

Betaald via een link in de e-mail die we je verstuurden? Dan staat je abonnement de eerstvolgende werkdag na betaling om 10 uur op je kaart.

Betaald via overschrijving? Dan staat je abonnement binnen 7 werkdagen op je MOBIB-kaart.

<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>
Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

Als je een Android NFC toestel hebt, kan je zodra je je MOBIB-kaart hebt gescand op een van onze voertuigen, via de My MoBIB app telkens je abonnementsgegevens raadplegen.

<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

Was dit antwoord nuttig? -


Mijn MOBIB-kaart

Overzicht