Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Wat krijg ik als ik een m-vervoerbewijs heb gekocht of geactiveerd?

Als je een m-ticket of m-daypass hebt besteld, of als je een ticket op je m-card10 hebt geactiveerd, krijg je een vervoerbewijs van De Lijn met de volgende informatie: 

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

  • de veiligheidscode waarmee wij het m-ticket controleren;
  • de tijdslimiet tot wanneer is het m-ticket geldig;
  • de prijs.
De geldigheid van het m-ticket begint meteen na de aflevering ervan, je kan het startmoment niet zelf kiezen. 
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>
Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

Let op: Als om technische redenen geen m-ticket kan worden bezorgd, krijg je een foutmelding. Deze foutmelding is geen geldig vervoerbewijs. Een foutmelding moet je niet betalen. Je kan dan opnieuw proberen een m-ticket te kopen. Lukt het nog steeds niet, koop dan een geldig vervoerbewijs via sms, via de chauffeur of via een voorverkoopkanaal.

<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

Was dit antwoord nuttig? -


Kopen via de app (m-ticket, m-card10 & m-daypass)

Overzicht