Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Wat moet ik doen als onderneming of instelling om een abonnement van een persoon waarvoor ik tussenkom stop te zetten? Kan ik een terugbetaling krijgen?

Als je als onderneming of instelling een abonnee wil ontkoppelen en/of het abonnement wil laten terugbetalen, onderneem de volgende actie(s):

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

  • Geef  via de waarschuwings- of  starterslijst een stopzetting door. Hierdoor verbreekt de link met de instelling en wordt er geen volgend abonnement meer uitgereikt.
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>
Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

  • Wil je ook een terugbetaling en/of deactivering van het lopende abonnement, stuur dan een aparte mail naar specialisten.tarieven@delijn.be met de volgende gegevens:
    • de vermelding ‘terugbetaling
    • naam en rijksregisternummer van de abonnee
    • contractnummer
    • datum van stopzetting van het abonnement (en vanaf wanneer dus het bedrag van de terugbetaling mag worden berekend)
    • als je minder dan 100% tussenkomt in de kostprijs van het abonnement: rekeningnummer van de abonnee waarvoor je de terugbetaling vraagt
    • wens je voor meerdere personen een terugbetaling, voeg dan alle gegevens gerust toe als Excel lijstje in je e-mail
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>
Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

Als een terugbetaling mogelijk is, verrekenen we het bedrag op de maandelijkse factuur.
Is er geen terugbetalingssaldo meer over na de berekening, dan lichten we je hierover in.
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

Was dit antwoord nuttig? -


B2B

Overzicht