Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Wat moet ik doen als mijn MOBIB-kaart niet scant?

Probeer eerst of je MOBIB-kaart daadwerkelijk niet scant, door hem voldoende tijd voor de MOBIB-scanner te houden. 

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

Hoe gebruik ik mijn MOBIB-kaart?

 

Zijn er meerdere reizigers met dit probleem?

Misschien is de MOBIB-scanner defect. Probeer eerst een andere MOBIB-scanner. Werkt deze ook niet, spreek dan de chauffeur aan.

<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>
Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

Verschijnt er enkel bij jouw kaart een rood kruis?

Raadpleeg eerst de geldigheidsduur van je abonnement aan de MOBIB-scanner via de blauwe Info-toets. Als je abonnement verlopen is, zal het niet meer zichtbaar zijn op de kaart.

Is je abonnement nog geldig? Misschien is je MOBIB-kaart defect. Zie wat je kan doen als je MOBIB-kaart kapot is

<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>
Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

Let op: Een geldig vervoerbewijs is verplicht. Als je kaart niet valideert, moet je dus een ander vervoerbewijs te kopen. Als je abonnement nog geldig is, kan je dit bij onze klantendienst aangeven en een terugbetaling vragen van je gekochte vervoerbewijzen.

<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

Was dit antwoord nuttig? -


Mijn MOBIB-kaart

Overzicht