Kan ik een terugbetaling krijgen als ik een gecombineerd abonnement De Lijn – NMBS via mijn werkgever heb?
Wil je dan een terugbetaling? Voeg dan bij de aanvraag het volgende toe:
Abonnement kopen
- Wanneer kan ik mijn abonnement niet online kopen?
- Mag ik een abonnement kopen als ik niet gedomicilieerd ben in België?
- Wat doe ik als ik problemen heb met de online aankoop van mijn abonnement (via de website)?
- Hoe koop ik een abonnement?
- Waar vind ik meer informatie over de probeeractie voor 12-jarigen (mama/papa taxi mag met pensioen)?
- Wat moet ik doen als mijn gegevens niet correct worden opgehaald uit de externe databanken?
- Hoe betaal ik mijn abonnement bij online aankoop?
- Waarom zou ik mijn abonnement online kopen?
- Waarom moet ik mijn rijksregisternummer invullen om online een abonnement te kopen?
- Hoe koop ik een abonnement zonder Belgisch rijksregisternummer?
- Wie zorgt voor mijn online betaling?