Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Kocht je je abonnement online? Dan heb je 14 kalenderdagen de tijd om je aankoop te annuleren. Dit doe je door beroep te doen op je herroepingsrecht.

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

Hoe annuleer je je online aankoop?

  • Vul het formulier in en stuur het ondertekend via e-mail of per post naar onze dienst Abonnementen, Slijkensesteenweg 11 - 8400 Oostende.
  • Maak je gebruik van het verzakingsrecht? Dan moet je geen reden opgeven en heb je geen nadelen. 
  • Heb je ook een MOBIB-kaart gekocht? Dan wordt de administratiekost van 5 euro niet terugbetaald. De kaart blijft wel geldig, zodat je er op een later tijdstip een abonnement van De Lijn of van een andere Belgische vervoersmaatschappij kan opladen.
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>
Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

Let op: Je kan de aankoop niet annuleren als het abonnement ingaat binnen 14 kalenderdagen na aankoop.

Wil je je abonnement annuleren of stopzetten na 14 kalenderdagen? Dan kan je een aanvraag doen voor een algemene terugbetaling

<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

Was dit antwoord nuttig? -


Terugbetaling

Overzicht