Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Wat moet ik doen als ik mijn abonnement heb betaald, maar nog geen kaart per post heb ontvangen na 7 werkdagen?

Als je al een MOBIB-kaart hebt wordt je abonnement mee op de kaart geladen. Heb je een nieuwe MOBIB-kaart besteld, dan ontvang je deze - met daarop je abonnement - binnen 7 werkdagen op je officieel adres.

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

Heb je al een MOBIB-kaart geregistreerd bij De Lijn? 

Dan wordt je nieuwe abonnement automatisch opgeladen op je bestaande kaart. 

  • Kocht je het abonnement via onze website? Dan staat je nieuwe abonnement vanaf de volgende dag om 10 uur op je kaart. 
  • Verlengde je je abonnement via een link in de e-mail met betaalinstructiesdie je van ons kreeg? Dan staat je nieuwe abonnement vanaf de volgende werkdag om 10 uur op je kaart. 
  • Betaalde je via een overschrijving? Dan staat je nieuwe abonnement binnen 7 werkdagen op je MOBIB-kaart. 

Kaart verloren? Vraag een nieuwe aan

Nog geen MOBIB-kaart en je hebt je abonnement online gekocht via de website? 

Had je nog geen MOBIB-kaart, dan ontvang je deze - met abonnement - binnen 7 werkdagen op je officieel postadres. Wil je het abonnement toch vroeger laten ingaan (ten vroegste één dag na je aankoop), dan krijg je sms-tickets die je kan gebruiken tot je de kaart ontvangt. Uitzonderlijke vertragingen veroorzaakt door externe partners heeft De Lijn niet in de hand. Als je kaart na 7 werkdagen nog niet aangekomen is, wacht je best nog enkele dagen af alvorens onze dienst Abonnementen te contacteren via het contactformulier.

<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

Was dit antwoord nuttig? -


Hulp na verkoop

Overzicht