Hoe vraag ik een duplicaat aan?
Als je je MOBIB-kaart niet meer hebt of als ze defect is, vraag je best meteen online een nieuwe aan. Na je aanvraag bezorgen we je zo snel mogelijk een nieuwe en deactiveren we je oude. We rekenen hiervoor een administratieve kost van 10 euro aan.
Mijn MOBIB-kaart
- Hoe gebruik ik mijn MOBIB-kaart?
- Wat moet ik doen als mijn MOBIB-kaart niet scant?
- Kan mijn abonnement van De Lijn toegevoegd worden op mijn MOBIB-kaart van een andere maatschappij?
- Ik heb mijn MOBIB-kaart betaald, maar ik heb ze nog niet gekregen. Wat moet ik doen?
- Waarom kan je vervoerbewijzen voor occasionele reizigers niet op een MOBIB-kaart laden?
- Waarom kost mijn MOBIB-kaart 5 euro?
- Hoe kan ik controleren of mijn abonnement op mijn MOBIB-kaart staat na betaling?
- De geldigheidsduur van mijn MOBIB-kaart is vervallen. Wat moet ik doen?
- Wat moet ik doen als de MOBIB-scanner in de bus of tram niet werkt?
- Wat betekent de datum op mijn MOBIB-kaart?
- Kan ik de foto kiezen voor op mijn MOBIB-kaart?
- Wat doe ik als ik geen MOBIB-kaart wil aankopen?
- Wat moet ik doen als mijn MOBIB-kaart kapot is?
- Moet ik mijn MOBIB-kaart scannen?
- Hoeveel kost een nieuwe MOBIB-kaart?
- Wat moet ik doen als mijn MOBIB-kaart verloren of gestolen is?
- Wat doe ik als mijn MOBIB-kaart beschadigd is