Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Hoe vraag ik een terugbetaling aan als ik mijn abonnement stopzet?

Wil je je abonnement stopzetten?

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

Via het contactformulier doe je een aanvraag tot terugbetaling:
  • Selecteer Aanvraag tot terugbetaling van een abonnement.
  • Vul je persoonlijke gegevens en rekeningnummer in.
  • Bij een overlijden, laad een overlijdensakte op (attest van de gemeente of een overlijdensbericht), samen met een attest van erfopvolging.
  • Verstuur de aanvraag en we regelen de terugbetaling als daar recht op is.
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>
Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

Tip: Abonnementen aan verminderd tarief (zoals o.a. Omnipas 65+, Buzzy Pazz voor 6 tot 12-jarigen en abonnement Verhoogde Tegemoetkoming/Vervoersgarantie) worden niet terugbetaald.

 
Kan je online geen terugbetaling aanvragen? Ga dan langs bij een Lijnwinkel.
 

Tip: Heb je je abonnement online gekocht en wil je het stopzetten binnen de 14 kalenderdagen? Dan kan je je herroepingsrecht gebruiken. Dit kan alleen als je abonnement niet ingaat binnen de 14 kalenderdagen na aankoop. Lees meer over de procedure bij annulering van online aankoop.

<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>

Was dit antwoord nuttig? -


Terugbetaling

Overzicht