Toon menu

voeg het openbaar vervoer toe aan je nieuwe gewoontes

Afbeelding aanpassen: Klik hier
Voer een knop toe: Klik hier
Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

In de afgelopen 6 maand hebben veel mensen nieuwe gewoontes aangenomen. Dingen zoals: je eigen brood bakken, wat lokaler winkelen, podcasts beluisteren of - tja- thuiswerken.

Ook onze gewoontes rond verplaatsingen zijn drastisch gewijzigd tijdens de lockdown. Aanvankelijk waren we beperkt tot een paar wandelingen tussen slaapkamer en kantoor, maar stilaan bewegen we opnieuw op het ritme van weleer. In een perfecte mix tussen thuiswerken en op kantoor.

In de periode waarin het leven zich langzaamaan opnieuw herneemt, hebben de 4 Belgische openbaarvervoermaatschappijen (NMBS, TEC, MIVB & De Lijn) beslist om samen één nationale campagne op te zetten. Om mensen te herinneren aan de voordelen van het openbaar vervoer. Een campagne die ons aanmoedigt om het openbaar vervoer toe te voegen aan onze nieuwe gewoontes. Zodat we allemaal wat meer tijd hebben om te genieten van onze nieuwe gewoontes.

Roger Kesteloot, Directeur-generaal De Lijn 
“We staan voor grote maatschappelijke uitdagingen om te leren leven met het ‘nieuwe normaal’. Het levert evenwel ook enorme kansen op. Zoals het komaf maken met de dagelijkse mobiliteitsinfarcten door volop te kiezen voor een duurzame modal shift waarin het openbaar vervoer een centrale rol speelt."

Beeld NMBS

afbeelding nmbs

Beeld TEC

afbeelding tec

Beeld MIVB

afbeelding mivb

Beeld De Lijn

afbeelding de lijn

<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>