Toon menu

Nieuws

3 november 2021

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

Reis ook jij wel eens met een m-ticket, m-card10 of m-daypass? Vanaf nu koop je deze via je persoonlijke De Lijn-account, zowel in onze app als op onze website. Aankopen en activeren verlopen zo nog sneller en eenvoudiger. 

  • Je naam in je account moet dezelfde zijn als die op je identiteitskaart. Alleen dan is je m-vervoerbewijs geldig. 
  • Een m-vervoerbewijs kopen voor iemand anders? Dat kan als je zelf meereist. Zoniet is een ander vervoerbewijs nodig.

Daarom is een account nuttig

  • Eenmaal ingelogd, zijn je m-vervoerbewijzen beschikbaar op al je toestellen (smartphone, laptop, …). 
  • Je hebt snel een duidelijk overzicht van al je gekochte m-vervoerbewijzen.
  • Aankopen kan veilig via een aangepast en gebruiksvriendelijk betalingsproces.

Zo werkt het

  • Een geactiveerd m-vervoerbewijs bevat voortaan een QR-code. Een eventuele controle gaat zo veel sneller. 

Maak of vervolledig nu je account

Heb je nog geen account? Maak er eentje in enkele klikken. Heb je er al één maar heb je nog niet alle gegevens (correct) ingevuld? Doe dit nu.

<Voeg downloadbare bestanden toe>
Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

En wat als? 

  • Heb je nog een m-vervoerbewijs dat je kocht zonder account? Dit blijft uiteraard geldig. Het verschil is alleen dat de controle hiervan niet gebeurt via de QR-code maar via een dagcode of via je gsm-nummer. 
  • Voor m-vervoerbewijzen gekocht via de app van één van onze partners verandert er niets.  
<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>