Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Kwaliteit

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

<Voeg een paragraaftitel toe>

De Lijn streeft elke dag naar een kwaliteitsvolle dienstverlening. Ons doel is onze reizigers tevreden op hun bestemming te brengen. De reizigers en hun wensen/verwachtingen staan centraal in onze processen. Het kwaliteitsbeleid van De Lijn bewaakt en ondersteunt een kwaliteitsvolle en continu verbeterende dienstverlening.

<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>
Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

ISO 9001

De Lijn heeft een ISO 9001 certificaat. Deze internationale norm beschrijft de eisen voor ons kwaliteitszorgsysteem.  Dit houdt onder meer in dat wij continu en structureel oog hebben voor de klantentevredenheid. Onze bedrijfsprocessen zijn hierop afgestemd en dit tonen we (in een externe audit) aan.

<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>
Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

Tevredenheidsmeting

De Lijn streeft op een continue manier naar klantgerichtheid en klantenservice. Daarom werd in 2006 de kwaliteitsmonitor ontwikkeld; een geïntegreerd meetinstrument dat de strategische kwaliteitsfactoren van De Lijn meet en rapporteert. De Lijn organiseert hiertoe tevredenheidsmetingen bij de reizigers. Op die manier weten we wat de wensen en verwachtingen zijn van reizigers. We kunnen ons hier dan zo veel als mogelijk naar organiseren door onze middelen zo efficiënt en effectief mogelijk in te zetten.

<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>