Kwaliteit
De Lijn streeft elke dag naar een kwaliteitsvolle dienstverlening. Ons doel is onze reizigers tevreden op hun bestemming te brengen.
De reizigers en hun wensen/verwachtingen staan centraal in onze processen. Het kwaliteitsbeleid van De Lijn bewaakt en ondersteunt een kwaliteitsvolle en continu verbeterende dienstverlening.
Tevredenheidsmeting
De Lijn streeft op een continue manier naar klantgerichtheid en klantenservice. Daarom werd in 2006 de kwaliteitsmonitor ontwikkeld; een geïntegreerd meetinstrument dat de strategische kwaliteitsfactoren van De Lijn meet en rapporteert. De Lijn organiseert hiertoe tevredenheidsmetingen bij de reizigers. Op die manier weten we wat de wensen en verwachtingen zijn van reizigers. We kunnen ons hier dan zo veel als mogelijk naar organiseren door onze middelen zo efficiënt en effectief mogelijk in te zetten.

Je metro wordt zichtbaar properder – ontdek wat er verandert
We pakken de schoonmaak van de Antwerpse metro grondig aan. Met een duidelijke aanpak, strengere opvolging én open communicatie tonen we waar we naartoe willen – en hoe we dat samen met jou en onze partners realiseren.
Lees meer