Mobiele Maandag (2018 - 2019)
<Voeg een paragraaftitel toe>
Met de Mobiele Maandag-campagne roepen we iedereen op om te proberen één dag per week op een andere manier te geraken waar men moet zijn.
Combimobiliteit in de hoofdrol
De campagne laat de mensen kennis maken met (de voordelen van) combimobiliteit en andere vervoermiddelen. Met onze jarenlange expertise in verplaatsingen willen we een voortrekker zijn. We willen mensen overtuigen dat combineren nodig is om vlot door het verkeer te geraken. De bussen en de trams van De Lijn zijn daar een belangrijk deel van, vaak in combinatie met andere modi zoals de step, de fiets, de trein, het skateboard, de auto of zelfs te voet.
Mobiele Maandag, niet alleen op maandag
Eén dag per week je verplaatsingsgedrag veranderen is een goed begin. En de beste dag om daarmee te beginnen is maandag, want dat is telkens een nieuwe start. Maar uiteraard moedigen we iedereen aan om ook de rest van de week combimobiel te zijn. Want alle dagen zijn goed om je opnieuw vlotter te verplaatsen.
Mediacampagne
Vanaf 10 april starten we onze campagne met de Mobiele Maandag tv- en radio-spots op verschillende zenders. De campagne is ook te zien in kranten, op onze voertuigen, op verschillende reclameborden in het straatbeeld en via de digitale kanalen zoals sociale media en online bannering. Daarnaast gaan er in verschillende steden promoteams op pad om iedereen warm te maken om deel te nemen en zich ter plaatse te registreren. Tijdens de mediacampagne hebben we ook aandacht voor ons nieuw aanbod zoals de vernieuwde app, de m-card10 en ook de verbeterde realtime info.
Online platform
<Voeg een paragraaftitel toe>
<Voeg downloadbaar bestand toe>