Cookies op delijn.be
Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën om je surfervaring te vergemakkelijken en de website te verbeteren.
Lees meer.
Toon menu

Stressmannetje (2012-2014)

Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

TV-spots

Het Stressmannetje, Juul, vertolkt de innerlijke stress van autochauffeurs. De campagne wil aantonen dat bus en tram een interessant alternatief zijn voor het stresserende autoverkeer. Heel wat Vlaamse steden hebben een fijnmazig net van bussen en trams. Mensen die toch de auto willen nemen, kunnen die parkeren op grote parkings aan de stadsrand. Daar kunnen ze overstappen op bus of tram.

Klik hier voor een omschrijving van de tv-spots.

<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>
Layout aanpassen:
<Pas uitlijnen afbeelding aan>
<Pas positie afbeelding aan>

Effie-award

Op 16 juni 2015 won ons Stressmannetje een gouden Effie Award ! 

Deze prijs beloont reclamecampagnes die opvallend sterke cijfers kunnen voorleggen. Tussen 2012 en 2014 overtuigde Juul namelijk een grote groep Vlamingen om hun wagen te laten staan en de bus of tram te nemen. 

<Voeg downloadbare bestanden toe>
<Voeg knoppen toe>